Thursday, September 17, 2009

KAD RAYA DA DIGANTUNG

Ni 1/3 sampul duit raya yang sempat saya snap 2 hari lepas. 1/3 lagi da anta ke adik dan abang. 1/3 lagi baru dpt semalam dari Public Bank. Tiap tahun, saya memang kaya dgn sampul duit raya. Shopping Jusco tiap RM50 dpt satu pek. Saya dapat 19 pek! Memang wajib dibahagikan. Kalau tak, nak buat pe, kan?

Ni kad-kad raya yang telah selamat "posmen" anta pagi ni. Timasih kpd semua tukang beri kad ni ye...

Terima kasih kak nor...

Terima kasih Ummiafifah...

Terima kasih kak yong...

Terima kasih Hanie...

Terima kasih Syahadah.

Terima kasih Izan...

Terima kasih AraPink.

Terima kasih Mamasyaza...

Photobucket

8 comments:

  1. wah byknya kak aida dpt sampul dr JJ.. mmg borong sakan ke? hehe

    anyway, Selamat Hari Raya Kak Aida.. Mohon maaf kalau ada terkasar bahasa ya

    Jemput la dtg ke umah ;p

    ReplyDelete
  2. aida...slmt hari raya..klua da silap dah salah harap di maafkan okey..yg ko tnya kat fb tu..aku dah lupo mcm mana buat laa..lgpun masa tgh suntuk nak cari toturial..maaf aida..tak sompekkk.klu singgah bandar tun hussein ni..singgah umah aku yekk

    ReplyDelete
  3. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KAK AIDA N FAMILY ^_^

    ReplyDelete
  4. JADE --> raya setahun sekali, kan? apa yg lama semua akak tuko baru. lagipun jusco tu depan umah jek, 5 minit da tiba situ. tak kuasa nak gi tempat lain.

    ReplyDelete
  5. NADIA --> tq. and selamat hari raya kembali ye.

    ReplyDelete
  6. Pssttt...aida..kalu ada balance atau yg dah pakai sampul duit raya, huloq2 kat hanz, boleh? he,he...cayang Aida! :>

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)