Monday, December 14, 2009

AKU YANG BARU


Bermula la diari kehidupan saya yang baru hari ini.
Pekerjaan baru.
Jawatan baru.
Di tempat baru.
Meskipun berada di JB ni seorang diri...
Tanpa suami dan anak2 di sisi.
Saya pasrah dan redha.
Demi mencari rezeki yang halal.

Semalam sampai Larkin JB kul 6.30 ptg.
Alhamdullillah, tidak sesat...
Terus sampai ke tempat dituju.

Stay kat Hotel Seri Malaysia.
Takde tempat tinggal lagi nih!
Da pun survey kat Kampung Kastam (kuarters)...
Aduh, sedih!

Menakutkan utk saya tinggal sorang diri...
Tak dpt nak ambik gambo, sebab da hampir maghrib...
Nak cepat ke hotel.

Hubby ada bersama hari ini.
Esok dia akan balik Melaka naik bas ekspres setelah urusan tempat tinggal saya settle.
Tq you... Love you...
Sanggup bersusah-payah, berpenat-lelah untuk I...

Anak-anak kat Cheras...
Aduhai, rindu nyer!!!

Photobucket

7 comments:

  1. takper dear.. berjauhan kerana mencari rezeki.. lagipun melaka -jb tak jauh tuh.. ull get used to it..tiap2 minggu bleh balik hehe tapi awal2 ni mmg la rindu.. take care ok..

    ReplyDelete
  2. Aida..sy dh emel no tepon kat emel aida..kalo ade ape2 sesat2 kat Jb ke..tepon laa yer ;)

    ReplyDelete
  3. kuatkan semangat da!
    hanie doakan aida baik2 aja di JB, dan cepat dpt tukar balik ke melaka

    ReplyDelete
  4. Sian Aida. U take care tau. (hugs...)

    ReplyDelete
  5. kuatkan semangat ok, insyaallah semuanya akan berjalan lancar n cepat dpt tukar balik Melaka, jaga diri baik2

    ReplyDelete
  6. tabahkan hati aida...hope everything went well

    ReplyDelete
  7. tq semua...
    hati memang sayu.
    but, kena kuat.
    nak kena keje, cari rezeki.

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)