Saturday, December 05, 2009

:::::::: n.e.w m.o.o.n :::::::::

Saya da gi nonton ni...
Saya, hubby & Syuhada...




Pelakon-pelakon utama...



Kerna dia....


Kerana dia ni la saya sibuk nak nonton!
hi hi hi...

Robert Pattinson yang hensem!


Mimpi Bella...
"Alamak! Takkan la Edward nak aku yg tua??!!!"

*
*
*
... adus!!!


*
*
*
the Cullensssss...
*
*
*

Di tengah-tengah citer, saya jadi bosan & mengantuk.
Da la Syuhada peluk saya & tidur berdengkur.
Highlight kat Jacob, si serigala berseluar katok.


Siap saya tanyer hubby, "Mana Edward?"
Puntianak pun merajuk...
Membawa diri...


*
*
*

Part vision Alice ni yang buat saya & hubby kelakar.
Puntianak berlari-larian romantik.
Jiwang karatsss !!!

*
*
*
"Aku nak jadi puntianak juga ler!"



Kesimpulan :
  1. jalan citer lembab !
  2. jiwang byk sgt !
  3. edward tu mcm terlebih pucat & kurus kering sgt !
  4. kurang aksi !
  5. SAYA SUKA AYAT TERAKHIR CITER NI !!! SUKA !!!

Saya prefer the first twilight.

Still nak tgk next one - eclipse next year...



Photobucket

3 comments:

  1. saya pon suka!!!
    semalam baru nengok mid night movie ngan hubby.. agak lembap ,tapi x la sampai tetido..keke

    ReplyDelete
  2. hahha part yang diorg lari2 dalam hutan tu memang kelakar!

    ReplyDelete
  3. la dah namanyer vampire mestilah pucat...

    -peminat setia edward cullen

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)