- gambar sekitar makan-makan di RADIX FRIED CHICKEN di Mydin MITC, Melaka -

Sedikit demi sedikit, saya & hubby ambil langkah utk ubah dari produk YAHU*DI ke produk tempatan@muslim. Dulu, kami pernah berubah, rasanya 1 tahun yang lepas. Dek kerana kealpaan sendiri, kesibukan tugas seharian, kami terjebak semula dalam membeli produk YAHU*DI.

Sejak kes penaklukan kapal dek YAHU*DI tempoh hari, saya sedar bahawa mereka memang takde mata, hati dan rasa. Mereka dihantui oleh perasaan kejam yang tiada berkesudahan!

Dari KFC, PizzaHut, McD, saya da tukar hala ke RFC. Ni yang nak promote ni, sedap. Bak kata member saya di utara, di sana da banyak RFC ni. Di Melaka ni, baru dibuka end of last year, kalau tak silap la. Nurin & Syuhada memang tak komplen la, berselera mereka makan, alhamdullillah...

Pada saya, ini tanggungjawab kita bersama dalam memboikot produk YAHU*DI. Mari kita pincangkan ekonomi mereka. Mari kita hancurkan mereka secara diam-diam.

Memang tidak dapat diakui bahawa kemunculan pasaraya-pasaraya besar seperti TESCO tu byk menyenangkan kita. Hakikatnya, ia melumpuhkan bisnes kecil-kecilan orang tempatan@muslim. Lebih senang ke sana, semua ada, baik yang basah atau yang kering. Nape nak disokong pasaraya negara omputeh tu. Dia yang kaya, dia menjajah, dia menyeksa kita!!!

BOIKOT... BOIKOT... BOIKOT...

Moga Allah tunjukkan balasan yang amat teruk buat Israel... Aminnn...