Wednesday, December 01, 2010

PERTAMA DI DALAM TERAKHIR

assalamualaikum...

hai friends...
pe kabar today?

saya cuti ari ni.
sedang kemas baju nak gi holiday!!!

hari ini hari pertama...
di bulan terakhir 2010.


renung-renungkanlah...

  • azam 2010 kita tercapaikah?
  • hutang-piutang da selesai atau masih tertunggak pada sesape?
  • da plan azam 2011?
yes.
kena set azam.
kerana tiada azam, tiada la target utk apa2...
hmmmm saya pun sedang merangka format azam 2011 saya & keluarga.

  • up kan saving...
  • holiday ke mana... set bajet...
  • education anak2...

itu antara yg utama.
rasa nyer tiap tahun 3 plan @ azam tu tak berubah tempat.
cuma berubah agenda & amaun.

semalam lupakan, jadikan kenangan & pengajaran.
hari ni, just go dgn happy...
esok? moga Allah panjang umur kita utk bangun pagi esok.


Photobucket

6 comments:

  1. plan akhir tahun nak beli rumah.amin :)

    ReplyDelete
  2. nak itot...hehhehe...
    have fun ye :-)

    ReplyDelete
  3. maksu dah tak buat azam dah, dok recyle jer azam lama, hahaha

    ReplyDelete
  4. sama la cam akak, takde azam baru, dok recycle azam lama gaks...ahakks.... yg penting kena ada duit simpanan n jaga kesihatan. duit byk tapi tak sihat pun tak ok gaks

    ReplyDelete
  5. sebelum ni tak pernah nak trget nak bercuti kemana n wat budget holiday..selalu main redah jer..baguslaa..bila baca jer aida punya entry ni..nak wat azam camtu gak la

    ReplyDelete
  6. azam.. azam...
    eh.. tetiba teringat ex-coursemate yg nama azam. hahaaha

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)