Thursday, September 29, 2011

::::: HIDUP INI DA SENANG :::::

alhamdullillah di atas rezeki Allah ...
buka pintu rezeki seluas2nya ...
cukup makan, cukup pakai ...
anak-anak pun cukup segala keperluan ...
syukur sgt ...

duit Pictures, Images and Photos
~~~ gambar sekadar hiasan ~~~

duit tak de la terlebih-lebih ...
just lebih byk dari dulu ...
teringat lagi dulu baru2 kawin ...


saya lom keje. hubby je yg keje.
sewa rumah kecik je.
tak beli pun brg perabot byk. semua pasang siap.
katil pun takde hi hi hi tilam bujang yg tebal jer la.
then, saya dpt keje, gaji kecik jerrr.
boleh la dari takde keje, kan?
then pregnant kan nurin.
hmmmmm memang kad kredit la jadi sasaran utama.
hua hua hua...
kelip kelip mata... pregnant kan syuhada.
pindah pula rumah sendiri yg skang ni hah.
hmmm... byk guna duit kan.


tu la dia... hidup baru nak mula, memang gitu la rencah nyer.
kita ni bukan nyer anak org kaya yg da standby kan harta.
tak perlu susah-susah, rumah kereta keje semua da siap sedia.
tak perlu pening kepala.
nak kawin pun mak bapak yg tanggung hi hi hi...
kita ni org biasa, serba sederhana...
sendiri usaha, sendiri punyer harta!

now, legaaaaa...
da senang skit...
boleh bernafas dgn tenang...
boleh merancang per patut...

::::: ::::: misi terdekat yg perlu dilaksanakan ::::: :::::


~ mitc ~


~ mitc juga ~


~ melaka wonderland, ayer keroh ~


Photobucket

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)