Friday, November 11, 2011

11.11.11

cantik !!!!!
ada kelas tarikh ari ni :)

sure ptg ni ramai yg nikah...
mengabadikan hari bersejarah di tarikh yg unik.
takkan jumpa lagi kot tarikh gini.

ingat lagi last year ~ bday emak 10.10.10 ~
best!!!

tghari karang saya berniat nak gi facial muka kat ayer keroh.
da lama tak buat facial.
muka pun da tumbuh macam-macam tanpa boleh dikawal-kawal!
maka, perlu la beri muka ni sikit exercise...
mlm nanti nak masak per ekk?
hmmm lom dpt idea.

per pun, selamat meneruskan hari ni kpd semua :)

Photobucket

3 comments:

  1. rajinnya nak pi bt facial.saya tak pernahlah buat facial.facial sdn bhd.itu punkalau rajin

    ReplyDelete
  2. Wahhh... bestnya wat facial!!!! nk ikuttttt......... eus tgh tgu 20112011 hehe..... x sabar!!!!!

    ReplyDelete
  3. fida ~ tu la pasal nak gi facial kat kedai. sebab kat umah tak ter facial! hu hu hu...


    eus ~ yes la kan. another special number / date !!!! kita tunggu sama-sama...

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)