Thursday, May 03, 2012

DI SEBALIK KEMARAHAN ITU |marah tandanya sayang|




~ camner pun ibu marah, camner pun
ibu babab... ketahuilah bahawa ibu amat
sayang korang sepenuh jiwa & raga.
tiada galang ganti, hanya korang kekuatan
ibu utk meneruskan hidup ini di bawah
keredhaan Allah ~
Photobucket

5 comments:

  1. Betul, anak2 mmg sumber kekuatan dalam hidup kita

    ReplyDelete
  2. anak2 pengubat hati kala duka ,penguat hati tika lemah

    ReplyDelete
  3. benar..anak2 lah sumber inspirasi..anaklah yg memberi kekuatan kepada kita..tgk ja..air muka diorang rasa sngt syahdu..anak yg keluar dari rahim kita...

    ReplyDelete
  4. betul²...kita marah tanda sayang. harap anak² kita akan syg kita mcm ne kita syg mereka bila mereka dah besar nanti.

    ReplyDelete
  5. :)
    tu la dia kan kasih syg ibu ayah. aida pun harap anak2 aida dpt la jaga aida & ayah mereka kelak.
    insya'Allah...

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)