Wednesday, December 05, 2012

PANDAI MASAK KER ???

siap... karamel gula hangus... sedap!
resepi emak ku tersayang!
gula hangus nyer emak saya guna 1 cawan gula pasir :-)
karamel nyer :-
8 biji telur
1 tin susu cair
1/2 tin air
1 sudu teh esen vanilla
3 sudu makan tepung jagung








agreed! agreed! tapi harga ko mahal bebenor!!!?? sabo jer la... ada promosi kat parkson. da tgk da barang nyer. but, tak brape puas hati... hmmmm... nak yg besar, tapi wok pan 28cm yg diskaun harga RM109 tu tak besar pun. hmmmm... 

offer @ parkson.
10 kupon da cukup.
bila nak beli nih ??!
tak confirm lagi yg mana nak beli.
akan beli kah?

ni satu gajet masak-masak yg saya target nak beli... one day...!
TEFAL steamer...
sgt mahal ~ tak kurang RM400!!!
but ~ must have :-)






offer @ jusco plak.
confirm nak beli yg bawah sekali tu.
muffin pan, floral muffin pan & roasting pan...
nak beli 2 set = RM99.80 je :-)

ni la benda nyer ~ muffin pan, floral muffin pan & roasting pan.
pic credit to mr.google :-)




sibuk nyer la ibu aida ni nak beli semua di atas tu.
mcm le masak selalu.
mcm le pandai masak sgt...
pandai masa ker ???
hi hi...
ada ibu aida kesah ??!
kalau da beli, da ada... baru bleh citer...
yg penting, beli :-) 

Photobucket

3 comments:

  1. senyum2 izan baca entry aida ni sbb izan pun dok berangan2 nak beli tefal skrg ni. tp bukan redeem ngan kupon parkson tu. entah bila nak cukup 10 pun tak tau.

    betulll... yg penting ada bendanya! pandai masak atau tak tu belakang kira kan~

    ReplyDelete
  2. sama jugak cam akak, berangan2 nak ada koleksi tefal...hehehehe.

    ReplyDelete
  3. izan & kak sue... tu je la impian kita ni seorang ibu ekk. brg dapur jer la. isi perut suami & anak-anak :-)

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)