Monday, February 04, 2013

IBUUUU OH IBUUUU !!! TENGOK IZZAT !!!

bagai nak gugur jantung saya bila kakak-kakak jerit kuat!
berlari dari dapur ke depan mcm kilat!!!


rupa nyer, tengahari semalam, izzat pertama kali dari telentang, tiarap sendiri.
terkepit tgn kiri nya kat bawah dada.
fuuhhh!!!
ibu ingat kan apa la tadi wahai kakak-kakak oii...
nak gugur jantung ibu...

alhamdullillah, izzat da tak malas :-)

bulat ibu...
rindu nyer ibu kat kamu wahai bulat ibu...
derita kerinduan kat kamu bila ibu kat ofis!!!

kakak yg sangat rajin jaga adik!!!

kakak teringin plak nak pegang adik nyer...
izzat nak mandi, letak le kejap kat pangku kak nurin.

and, pagi tadi... kul 5.30 pagi lepas izzat susu, tiarap kan dia.
agar lena, tak kacau ibu nak uruskan kakak-kakak ke sekolah.
kul 6.00 pagi gitu-gitu, jengah izzat... ehh??! da telentang??!
tanya asben, dia ke telentang kan izzat? tak kata asben...
yeszaaaaaaaaa... izzat telentang sendiri pulak.... i like!!!

ibu sayang kamu bertiga!!!

Photobucket

11 comments:

  1. genius izzat=)suka tgk budak tak pakai baju....geram!

    ReplyDelete
  2. Pencapaian baru ni... Seronok tgk perkembangan anak

    ReplyDelete
  3. cepat jalan budak comel ni nanti...

    ReplyDelete
  4. best ada baby .. anak-anak akak sibuk dok suruh mak depa beranak lagi .

    ReplyDelete
  5. yayyyy... izzat dah berjaya! teruja kakak2 tgk izzat pandai buat sesuatu yg baru kan.

    sama je dgn abg2 zayyan kat sini. ada sekali tu boleh muhaimin jerit 'ehhh.. adik dah pandai nak berdiri ke?' padahal tgk je adik tu dok pegang bucu meja dgn sebelah tgn je. ummi yg nmpk terus berderau darah ni.

    ReplyDelete
  6. hi hi :-)

    yantisa ~ memang ada baby ni satu pengalaman yg best! tolak tepi semua masalah, dok melayan dia jer...

    izan ~ tu la kan. kakak2 & abang2 memang bikin ibu-ibu ni suspen!!!

    ReplyDelete
  7. owhh..hehe..kan.mmg gugur jantung kita ni kalu terdengar jeritan anak..

    hehe..chaiyok chaiyok izzat

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)