Tuesday, February 05, 2013

TULISAN CACING KERAWIT !!!

kena belajar tulisan sambung la pulak aiii...
tulisan yg tak sambung tu pun kekadang tak betul lagi... aduuuuuhai anak ku sayang!

struggle anak ibu nak tulis satu ayat tu...

ayat kedua ni nurin da penat!!!
baru 2 ayat tuh!!!

homework nurin malam tadi ~ tulisan berangkai (bahasa malaysia)...

sib baik la ibu ni pandai tulis sambung tau.
bleh ajar nurin teknik.
if tiru dari buku, tak faham!

bak kata nurin ~ "cantik tulisan berangkai ibu. ibu tak payah tgk buku, tulis saje."
reply saya ~ "ibu kan da tua, ibu tahu la. ibu dulu belajar sendiri tau. kat skola tak ajar pun! so, nurin kena lebih pandai dari ibu... tulisan nurin mesti lebih cantik dari ibu ye..."
"susah la ibu... penat. tulisan berangkai ni pusing-pusing... penat nuwin..."

saya pun setia hujung nyawa la tunggu dia buat, abis kan homework tu.
dan dalam hati dok ckp sendiri ~ semua ni tambah keje ibu!!!
buat silibus payah sgt... advanced sgt... bikin keje ibu bertambah!!!
sebab nak kena hadap anak... bagi semangat kat anak...
kelakar juga, tulisan nurin mcm cacing kerawit hi hi hi...

Photobucket

1 comment:

  1. hehe..practice makes perfect k nurin
    ingat lagi,slalu kena marah dgn mak kalu tulisan tak cantik..

    hehe/skang turn kita laks ye..

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)