Wednesday, May 29, 2013

WW : VROOOOOOOM VROOOOOOOOOOM TEMBAM BU NAIK MOTOR :-)







Photobucket

7 comments:

  1. budak2 memang suka dapat naik motor ni...

    ReplyDelete
  2. macam rayyan jugak ni.. suka naik moto

    ReplyDelete
  3. emmmm mcm umar jgk tiap petang mesti nak naik motor gak

    ReplyDelete
  4. amboi.. suka la dia dapat nek motor kan. anak ayu kalau pakcik dorg blik mesti nak ajak naik vroom..vroomm.. hehe

    ReplyDelete
  5. nuha pun kalau dpt naik motor suka sangattlaa...

    ReplyDelete
  6. heheeh seronok kan dapat naik motor, dapat pusing2 baru boleh turun ;)

    ReplyDelete
  7. izzat dah pandai naik motor ikut ayah dia! hebatyaaaa... zayyan izan tak berani bagi ayah dia bawak jln2 sbb scooter tu takde bakul. kalau naik pun mesti ummi ikut sekali. pastu naik aje terus tido.

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)