Tuesday, April 22, 2014

SEJAK CUKUR RAMBUT, AKAL IZZAT SEMAKIN PANJANG ~ SEMAKIN MENARIK KEHIDUPAN :-)

apa la yg hero ibu sedang fikir tu sayang?


gambo atas tu kak nurin yg snap.
time ni kat umah mak mertua @ nenek munah ~ ampangan, seremban.
last weekend... umah nenek best!!!
kampung... bukan umah taman...

sedia maklum yg izzat memang pantang tgk pintu umah terbuka.
laju je dia lari nak mengeluarkan diri :-)
gambo atas tu adalah salah satu kes tak sempat ibu ayah nak tangkap.
keluar tanpa selipar!

pegang sikat kakak ye izzat ?
izzat nak sikat rambut sape ?
izzat takde rambut panjang lagi :-)



lagi satu, izzat kalau gi kedai makan, tak boleh dok diam!
confirm ibu ayah kena bergilir makan.
solusi nyer ~ ambik kan sepinggan nasi utk izzat makan sendiri :-)

tu aje kisah terbaru izzat buah hati ibu ayah...

Photobucket

7 comments:

  1. Rambut luth nipis, ingt nk cukur sekali lg biar tebl sikit. X tau bila.

    ReplyDelete
  2. alahai comelnya izzat, geram tgk, sama mcm adam aju ni, klu rambut dibotakkan rasa comel makin bertambah ;)

    ReplyDelete
  3. Pandai izzat makan..tak nampak banyak terabur nasinya.. saya pun terfikir nak pendekkan sikit rambut naim. Bulan 2 hari tu dah hampir botak, ni dah kembali pa jang.. kemas sikit kalau rambut tak panjang...

    ReplyDelete
  4. budak memang tak suka dikurung dlm rumah, panyang buka pintu dia lah kuar dulu...

    ReplyDelete
  5. Pandai izzat makan. Qhalif klo mkn habis bersepah.

    ReplyDelete
  6. Amboi ensemnya hero ni botak tanpa rambut..heheee

    Makan pun pandai suap sendiri

    ReplyDelete
  7. Bdk tgh nak membesar mmg mcm tu.

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)