Tuesday, May 06, 2014

MASIH MENCUBA & TERUS MENCUBA ~ PRACTICE MAKES PERFECT, KAN ?

production isnin hingga ahad lepas :-)
waktu ada masa
utk anak-anak & mr.asben ku tersayang





p/s : mencari di mana ada jual tepung roti unbleached di melaka...
        sape tau ye, please inform saya segera.
        hanya Allah dpt balas budi baik anda tu...

Photobucket

11 comments:

  1. gebus sungguh roti tu. rasa nak ngap je ni. :)

    ReplyDelete
  2. tak pernah try buat roti... org kata memang kena byk prektis kalau nak gebu...

    ReplyDelete
  3. wah menarik!!ni da macam roti2 di jj tu laboheme.kena blaja jugak ni...atau aida blh bukak kelas nanti.:D

    ReplyDelete
  4. Sedapnyaaaa....

    Best dapat buat sendiri, puas hati nak letak apa ;D

    ReplyDelete
  5. wahhh... menjadi lah roti ni Aida..nampak sedap sangat...:)

    ReplyDelete
  6. wahhh....nampak sedapppppppppppp..pandainya aida...

    ReplyDelete
  7. wahhh semua2 pun nampak sedap.. pandainye buat roti... tak penah lg seumur hidup buat roti, tak pandai

    ReplyDelete
  8. sedapnya...menarik kejadiaannya...:)
    done follow sini :)

    ReplyDelete
  9. Biasa guna tepung gandum dan tambah yis je. Blm pernah buat roti guna tepung roti.

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)