Tuesday, May 13, 2014

MEM BOWLING ~ MELAKA INTERNATIONAL BOWLING CENTRE :-)

selamat cuti ari ni uolls...
takde gi mana... dok rumah nak meroti ari ni.
and nak layan anak-anak baca buku.
nak mid year exam next week!



alkisah nyer... jumaat lepas, kami ada buat program bowling PEWAKAS.
simple... start 12.30 tghari hingga kul 3 ptg gitu.
saya tak main ye...
sebab uruskan anak-anak balik skola dan lunch :-)
saya tiba di situ dlm lebih kurang jam 1.30 ptg and diorang da abis 2 games.

saya ajk publisiti... and tugas saya amik gambo semua ahli...
update group whatsapp... facebook PEWAKAS MELAKA...


dlm MIBC ni ada restoran makanan arab ~ DIMA ye...
jgn risau la nak cari lunch or dinner :-)

maka, kalau uolls dtg holiday ke melaka nanti, boleh singgah la ke MIBC ni.
layan bowling beberapa round dgn famili.
sgt mudah nak jumpa.
MIBC ni di MITC melaka.
confirm korang jumpa...
parking pun byk, jgn risau...

kami ~ PEWAKAS melaka :-)
saya duduk barisan hadapan ~ no. 3 dari kiri :-)

:-) saya tak reti main bowling ye... ke longkang aje la bola tu!
sebab tu tak kisah tak dpt join diorang ni baling membaling...
kuang kuang kuang...

Photobucket

1 comment:

  1. Ala.. nape tak join..naim suka snagat ni..walaulun nak tunggu bola yg dia golek tu kemain lama..redha jelah

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)