Sunday, August 24, 2014

IZZAT & KAWAN BAIK ~ IPIN & IPIN :-)

salam hujung minggu :-)
moga hari ini kita lalui dgn gembira, penuh hikmah dan barakah...
in shaa Allah...

nak citer pasal kawan baik izzat... buah hati intan payung ibu ayah dan kakak-kakak :-)



17.8.2014 ~ lahir lah... or wujud lah ipin & ipin kat rumah ni :-)
feveret izzat.
kat dlm tab penuh citer upin & ipin...
kat dlm kereta pun citer upin & ipin...
izzat panggil pin pin aje...

ipin & ipin?
sebab cari patung upin takde plak...
amik 1 ipin, izzat mengamuk menangis dlm troli sebab nak 2.
yes la... selama ni dia tgk ada 2 budak botak kan... 
sebab tu beli 2 patung ipin...
jadik la ipin & ipin...

beli kat mydin mitc.
harga? 1 = RM39.80 :-) mahal tuh!!!


original!!!

p/s : bukan ijat je, kakak-kakak pun galak main dgn ipin & ipin :-) ha ha ha...

Photobucket

2 comments:

  1. ammar pun ada bantal upin ipin...kat tv ulang byk kali upin ipin..mama naik boring...huhuhu

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)