Wednesday, October 01, 2014

IZZAT TERPAKU, TERDIAM... BILA JUMPA UPIN & IPIN :-)


org melaka semua sudah sedia maklum yg upin & ipin dtg melaka mall ahad ptg lepas.
sempena pesta buku melaka 2014 pada 26 - 28 september 2014.
alhamdulillah kami sempat sampai kat melaka mall awal, dlm kul 4.
kami kan dari seremban, balik kg :-)

and rezeki kami dpt dok depan stage...
saya duduk, pangku izzat...




lebih kurang setengah jam la upin & ipin ada atas pentas.
temuramah penonton... ada kuiz and dpt hadiah... menari chicken dance!
nurin & syuhada tak involved pun... diorang pemalu sgt sgt...
takpe la...

izzat???
terdiam...
menganga mulut dia tgk upin & ipin...
takde perasaan...




ada la skit gambo kenangan dgn upin & ipin...
tak dpt nak bergambo secara betul ~ ramai org...
lumrah la kan :-)

demi izzat, ayah ikut kan aje...

Photobucket

2 comments:

  1. nak tau tak..hihi..saya tak suke patung besar2 macam ni ....tak tau knape..rase cam tak tau siapa kat dalam patung tu :P

    ReplyDelete
  2. Izat tak takut ya? Anak2 saya jenis takut kalau jumpa benda besar macam ni. Macam naim, menyorok kat belakang kami padahal kalau ceriata upin memang dia minat sampai skrip pu hafal..

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)