Wednesday, October 29, 2014

KEGILAAN YANG WARAS :) SEBAGAI KOLEKSI PERIBADI AJE KAN :)


koleksi fm terbaru.
masih tempek di opis dulu sebab kat umah sudah penuh!
lom ada tempat baru utk fm ni hu hu hu...
sementara bos tak tegur hi hi hi kita tumpang kabinet besi kat opis dulu :)




koleksi fm tupperware tu semua pada saya bukan murah!
sebiji antara RM10 - RM25 ye frens.
suka punya pasal, beli la skit skit dgn online frens.


anak-anak saya kalau dtg opis, main masak-masak dgn fm tupperware tu ha ha ha ha :)
jgn rosak da le anak-anak...

Photobucket

4 comments:

  1. Comelnya...kalau dapat kat anak-anak saya, diaorang buat main jer..

    ReplyDelete
  2. comel-comelnya Aida, fm kat umah makin kurang bawa main anak2 dan tak letak balik :)

    ReplyDelete
  3. Kegilaan ni memang kegilaan yang waras hehehe. Geramnya tengok FM tupperware tu! Aida dah kena beli magnetic board/white board utk tepek koleksi fm :)

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)