Wednesday, November 19, 2014

PENERBANGAN ~ MELAKA KE KOTA BHARU KE MELAKA ~ SUDAH MULA :)


sudah bermula weekend ni...
ramai ofismet yg happy... alhamdulillah!
perjalanan yg makan masa lebih 7 jam in shaa Allah bakal dpt dikurangkan :)
balik kg cara mudah dan cepat dari batu berendam aje la...

hari operasi nya flight melaka kota bharu ni :
  1. isnin
  2. rabu
  3. jumaat
  4. ahad
waktu flight tu ialah :
  • 10.40 pagi berlepas dari kota bharu dan dijangka sampai di melaka 12.15 tghari
  • 12.40 tghari berlepas dari melaka dan dijangka sampai di kota bharu 2.15 ptg


in shaa Allah...

dtg melaka, roger dulu ye utk bw balik sebotol qaseh gold :)
boleh cuba.... roger awal-awal :) klik box bwh ni ekk utk info lanjut...
Photobucket

2 comments:

  1. wah bestnya..suka gi kelantan makan2..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, dah tak rasa jauh dah kan bile ade perkhidmatan camni..owh duk melaka ye sis?? sy nak gi sana Insha Allah ujung bln nih..ada program kat sna..hehe

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)