Thursday, November 20, 2014

PERLAWANAN BOWLING ANTARA BAHAGIAN / CAWANGAN / STESEN ~ JKDM MELAKA :)

isnin ~ 17.11.2014 ~ mibc, mitc melaka...
adakah perlawanan bowling sempena persaraan dato' PKN...
dato' PKN bersara wajib mulai ari ni :)



kami berempat beranak aje.
mr.asben kursus...
at first sgt malas nak join, but... 
mengenangkan bosses ramai yg sporting join, kita pun join aje la...
jadi sporting juga kan :)







saya tak pandai pun membowling ni.
ke longkang aje bola tu...
nasib nasib dpt strike... hua hua hua...

izzat sgt tak ok!
just imagine ~ 2 frame yg pertama saya membaling bola sambil dukung izzat...
hu hu hu lenguh sgt tgn ni oiii....!!!





tapi nak buat camne... sabar aje la kan...
nurin & syuhada pun tak larat la nak jaga izzat....
both of them pun da ngantuk!



apapun sgt seronok...
saya tak dpt hadiah pe pun.
no brape pun tak tgk sebab surely di antara yg terakhir ha ha ha...
no hal la, yg penting kita support program jabatan tersayang!


ni la ahli pasukan dari cawangan industri, jkdm melaka
purplicious !!!

sampai aje umah dlm kul 11 mlm, anak-anak terus pengsan!
semua da mengantuk hi hi hi....
alhamdulillah, walaupun letih tapi enjoy...!

Photobucket

1 comment:

  1. izzat siap baring tu...akak yg dah main byk kali pun masih ke longkang..hehe

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)