Tuesday, December 16, 2014

AIR DICINCANG TAKKAN PUTUS :) MESTI JAGA PERASAAN MASING-MASING

saya ni 4 beradik pompuan.
2 kakak & 1 adik...
adik-beradik lelaki ada juga, tapi topik entry ni pasal sisters :)
semua married...
keluarga da membesar !

da tua-tua ni kami ber4 agak rapat.
saya memerlukan mereka ber3.
anak-anak mereka saya layan mcm anak-anak saya...
harapnya mereka juga la perlukan saya.
sayang mereka ketat-ketat!

saya cuba jaga perhubungan kami...
ye la kan, sedangkan lidah lagi tergigit :)
dan keakraban kami selalu saya jadikan contoh kat nurin & syuhada.
tau la kan, anak-anak dara saya berdua tu 24 jam bercakaran...
dulu zaman kecik saya dan maksu diorang pun 24 jam bercakaran.
selalu citer kan anak-anak saya ~ adik-beradik ni penting!
kita akan hidup dgn adik-beradik sampai bila-bila.

"side by side or miles apart,sisters will always be connected by the heart..."


Photobucket

12 comments:

  1. betul dan setuju sangat :D
    jom join giveaway blog saya http://enyyusnizar.blogspot.com/2014/12/giveaway-by-eny-abdullah-komen-banyak.html

    ReplyDelete
  2. Ros setuju.. hubungan adik beradik perlu dijaga.. Ros ada dua orang kakak...

    ReplyDelete
  3. syoknya ada dik bradik pmpuan rmai...
    sy sorang ja pmpuan.yg lain abg2 n adik

    ReplyDelete
  4. Betull..

    Air dicincang takkan diputus

    ReplyDelete
  5. betul tuh..saya pun selalu bercakaran gak ngan adik tapi bila besar ni jadi close pulak..tapi dah kawen masing2 bawak diri..hahahaha

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah kalau mama dah tunjukkan contoh yang baik ni, anak2 pun bakal jadi insan yang baik dan menghargai ahli keluarga. Kita doakan banyak2 ya

    ReplyDelete
  7. Bukan saja dengan adik beradik, tapi dengan ipar duai juga....

    ReplyDelete
  8. Gadoh2 manja la tu..

    Papaglamz bw di sini. Jom terjah Papaglamz

    Assalamualaikum

    Tahukan anda 3 daripada 100 orang di dunia ini menghidap penyakit migrain? Kajian yang dilakukan oleh World Health Organisation menunjukkan penyakit migrain juge merupakan antara 3 penyakit utama dunia.
    Baca lagi.......

    http://www.papaglamz.com/2014/12/10-fakta-yang-anda-perlu-tahu-tentang.html?m=1

    ReplyDelete
  9. seronok ada adik beradik pompuan..ada kakak ada adik pompuan..saya ada sorang adik lelaki aje.cuma rapat dengan kakak sepupu yang anak tunggal.sgt2 rapat sehingga kini..:D

    ReplyDelete
  10. Walaupun adik beradik tp kdg2 adik beradik ni ssh jgk nk duga. Tp tu la... adik beradik ttp la adik beradik.

    ReplyDelete
  11. Betul tu... sama macam saya. Sentiasa merindui mereka sebab saya ja yang tinggal jauh.

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)