Saturday, February 14, 2015

... ALLAH AKAN MENGGANTIKAN KEKECEWAAN ITU...


semlm semua tahu bahawa negara telah kehilangan pemimpin berjiwa rakyat.
sehingga ptg, saya sendiri masih bersedih... sebak... sayu...
Allahu Akbar!

apapun, kita kena redha dgn semua ketentuan Allah...
dan percaya bahawa Allah akan menggantikan semua itu dgn sesuatu yang tidak dijangka.
teruskan kehidupan di landasan yg telah Allah tetapkan.

sememangnya, awal bulan ni saya da sgt kecewa.
terasa diri ni mcm tak dihargai...
sgt sgt sgt kecewa!
beberapa hari juga nak recover kekecewaan tu.
relax...
berfikir dgn positif...
berfikir dgn tenang...
saya redha.
saya tahu... saya percaya...
Allah da prepare kan utk saya sesuatu yg lebih baik di masa hadapan!

saya yakin!

Photobucket

3 comments:

  1. yup,danisha skool kat sri musleh....alhamdulillah bagus jugak la setakat ni...anyway, be strong ye aida..

    ReplyDelete
  2. orang yang pernah melalui kekecewaan je yang tahu rasanya.kadang-kadang luka semalam membuatkan kita kuat hari ini...

    aida kuat...mesti boleh!

    note : saya whatsapp aida xreply..:(

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)