Friday, May 01, 2015

JALAN-JALAN CARI ILMU DI PENANG ~ SHORT BUT WONDERFUL :)

4 mlm stay di vistana penang.
berkursus ~ uCustoms.
new project after gst ~ 1.1.2016 :)

so semlm flight kul 3.15 ptg.
tak sabo nyer la nak balik bkt katil, Allah je Maha Tahu betapa rindu nyer hati ni.
happy bila tgk kapal boleh terbang ni da sampai :)
maksud nyer da sampai masa kami naik la hi hi hi...


da berada di udara KLIA...
mau beratur landing :)


beg tak beranak byk...
tak mcm kursus di langkawi ari tu :)
just tambah 7kg je berat beg kenit tu.
beli jeruk pak ali ...

sudah selamat cecah kaki di bumi yg nyata.
kereta pun da sampai... zassss terus balik bkt katil la...
dlm 7 mlm baru sampai depan umah :)
mr.asben & anak-anak ada umah dah tunggu ibu balik !




ni buah hati paling bongsu...
ibu...ibu...ibu... sedap telinga ni mendgr nya hi hi hi...
sihat anak-anak bertiga... alhamdulillah :)

pek kecik jeruk mangga kuning

pek 1/2 kg pek jeruk campur


kalau ke Penang, tu aje la beli kan.
ada la skit fridge magnet saya beli, tu wajib la ~ hobi kata ko :)
lom kuar bag, so lom snap gambo nyer hu hu hu...

jeruk tu utk opis skit, famili skit :)
saya beli 3kg jeruk campur but dlm packing 1/2 kg.
then 2kg jeruk mangga kuning dlm packing 1kg.
2 pek kecik jeruk mangga kuning.
1 pek kecik jeruk campur.
3 pek kecik buah pala :)

harga? including gst ye spt di bawah :
1kg = RM13.80
1/2kg = RM6.90
3 pek kecik = RM10.60


ni utk kami 5 beranak...
1.5 kg jeruk campur.

orait... tu aje...

Photobucket

2 comments:

  1. syok kan p bekerja sambil brcuti.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Assalam aida,
    iols yang dok penang ni pun berkurun tak beli jeruk he3
    ater last ritu makan jeruk mangga
    dekat sebulan urat tangan mengamok uols he3
    serik teruih :P

    p/s: tengok si kecik uols teringat si kecik iols. sob3, emo la pulop

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)