Sunday, May 31, 2015

RINDU BERTAMU LAGI ~ IBU AYAH BERCINTAN CINTUN BERDUA ...

bersiaran dari r&r jejantas air keroh skang ni.
tunggu mr.asben solat...
update jap la blog tersyg.

anak-anak bertiga da selamat ditinggalkan di KL.
ibu ayah skang on d way back melaka...
singgah dinner kat a&w...

onion rings & fries...

regular root beer float...

cheesy machos nachos...

berdua-duaan dinner simple.
terkenang dulu zaman bercintan-cintun di central market KL :-) ha ha ha...

masing-masing da tebal rindu pd anak-anak hu hu hu...
kebetulan ari ni besday mr.asben yg ke39.
tambah syahdu la si ayah...

apapun... dek krn keje, anak-anak kena la diutamakan & tak diabaikan.
lebih terurus if di anta kpd atok uwan...
jumaat nanti ibu ayah dtg ye anak-anak...

hu hu bye. mau gerak sambung perjalanan balik melaka...

Photobucket

4 comments:

  1. happy birthday utk husband aida....yup kadang2 demi tugas kita terpks kan...

    ReplyDelete
  2. Sesekali dapat peluang berdua-duaan mmg best kan...tp dah jadi mak2 ni, mcm mana pun mesti rindukan anak2...betul tak??? Heheee

    ReplyDelete
  3. sunyi bila anak2 tak der kan. semua hantar ke rumah tok yer. si kecil x per ke berpisah tu? kalau eliss yg kecik tu yang tak boleh berpisah tu..hehehe

    ReplyDelete
  4. eh kat a&w ade nachos ke
    kene terjah ni

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)