Thursday, June 18, 2015

SENDIRI DALAM RUMAHTANGGA :(


tapi... mostly zaman sekarang, para suami semua helpful.
semua sgt memahami tanggungan isteri, kan?
contoh ~ my mr.asben la...

bantu gi kedai beli brg...
bantu jaga anak...
bantu kemas rumah...
bantu buat breakfast...

alhamdulillah...

mana-mana suami yg rasa2 nya biarkan isteri berSENDIRIan tu, boleh la berubah  kot.
jadikan bulan ramadhan ni sebagai permulaan...
hubungan bakal lebih mesra in shaa Allah :)

Photobucket

13 comments:

  1. betul tue.. hidup berumahtangga kena saling membantu.. Farah pun Alhamdulillah dapat husband yg banyak membantu.. =D

    Btw Salam Ramadhan dear..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...suami sy pon rjin bntu mn yg boleh cuma tang pi keja n checkup ja x.

    keja haluan x sama...checkup plak kena tggu lama.suami x suka dok tggu dlm kinik lama2.penah la teman skali 2 cmtu pastu sy kata xyh teman sbb dia pnya bebel...leh nanah telinga tp ms bsalin tu snggup tggu kt spital x blk slagi x bsalin

    ReplyDelete
  3. saya banyak buat sendiri tapi sesekali asben buat surprised..tu pun dah syukur

    ReplyDelete
  4. suami isteri kena bantu membantu.. ye dak?

    ReplyDelete
  5. ye la..zaman sekarang dah tak macam dulu la...sekarang orang lelaki pun dah banyak ilmu rumahtangga.ilmu makin meluas dan mudah nak dapat..kan??zaman2 dulu je yang ramai lelaki berat tulang nih.

    ReplyDelete
  6. ye la..zaman sekarang dah tak macam dulu la...sekarang orang lelaki pun dah banyak ilmu rumahtangga.ilmu makin meluas dan mudah nak dapat..kan??zaman2 dulu je yang ramai lelaki berat tulang nih.

    ReplyDelete
  7. utk yang bersuami jenis kerja luar...sesekali ada kat rumah memang kena ambik peluang abis-abisan:)
    dia pon pahammm.hee

    ReplyDelete
  8. betul tu, kena tolak ansur dalam rumah tangga..

    ReplyDelete
  9. Majoriti dah ramai suami ringan tulang bantu isteri sekarang ni kan...

    ReplyDelete
  10. wow!nieyl selalu je kena telan perkataan SENDIRI tu...hihi...:P

    ReplyDelete
  11. Klau suami x bntu, apa guna nma nya hubungan suami isteri..

    ReplyDelete
  12. suami saya juga sangat rajin membantu saya
    kurang sikit bebaban kerja tu rasanya bila dia membantu =)

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)