Tuesday, July 28, 2015

BAWAL AIDIJUMA PERTAMA KU ~ BER AJ DI HARI LEBARAN :)

lama dah beli.
26 ramadhan ari tu.
selai RM30 blue label.
ok la... kat ejen nyer.

saya pilih ni sebab tgh nyer plain.
saya x brape suka kalau tudung terlalu byk corak ~ serabut :) ha ha ha...

baru la saya tau bila buka tudung tu, ada 2 corak berbeza kat bucu yg berbeza :)
ok la... good.

this one is nice :) 

da pakai pun beraya...
beraya ke jb di raya ketiga.


seriously... saya da x reti nak menggayakan tudung bawal.
rasa serabut beraya dgn AJ hu hu hu...
dari pagi hingga ke ptg dok perbetulkan tudung!
gagal!

lom sempat tgk utube cara pakai shawl dgn bawal AJ.
da beli... kena pakai :)
beli lagi? tgk la kalay berjaya pakai dgn betul hi hi hi...

Photobucket

12 comments:

  1. hehehe jijah pun berAJ ms raya ri tu.senang pakai bawal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la jiah...
      sedang memahirkan semula berbawal :)

      Delete
  2. selamat ber AJ...kita pon dh lama x beli

    ReplyDelete
  3. Dah lama ber AJ. Ada lah beberapa helai. Yg tak pakai lagi pon ada ☺

    ReplyDelete
  4. lawa2 la koleksi tudung AJ nie.. tapi farah tak berapa suka bawal..tak tak berapa pandai nak pakai... tapi serius lawa..paling win yg corak owl tue..i like sangat..=D

    ReplyDelete
  5. saya takde pon koleksi AJ...main bantai beli je tudung ni..janji tutup aurat

    ReplyDelete
  6. Dulu memang terer pakai tudung bawal. tapi la ni jadi kekok plak..

    ReplyDelete
  7. Pandai Aida membawal.. Kathy guna instant jer..

    ReplyDelete
  8. Suka juga dengan AJ. Ada beberapa koleksi AJ

    ReplyDelete
  9. baru ada satu koleksi AJ tu pun kwn yang hadiahkan..:)
    Ok juga sesekali tukar selera ber AJ kan

    ReplyDelete
  10. Ekin AJ menang GA aritu jah xada beli

    ReplyDelete
  11. berAJ la kakak kita nie
    hehehe cantik2 tapi blm berkeinginan nak beli lagi
    takot kang terjebak plak dgn AJ ni

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)