Wednesday, August 19, 2015

MAJIS HARI RAYA OFIS P&P NEGERI SEMBILAN


baru teringat nak citer :)
kat ofis ari tu pun ada majlis hari raya...
biasa la, meriah!
mcm majlis-majlis yg lain la jugak...





saya just nak citer pasal makanan.
and tempek dlm ni adalah makanan yg saya suka and saya makan ari tu.
badan masa tu mcm x sedap ~ demam skit!
so tak le try semua makanan.
just yg di bawah :)


bila masmellow tu da disaluti coklat ~ sedap giler !!!

sate tulang




kambing kuzi...
tiap tahun asyik merasa kambing golek aje, skang merasa kambing kuzi plak :)

~ sekian, syawal pun da abis, diet time !!! ~


Photobucket

8 comments:

  1. itulah kan sambutan hari raya di opis selalunya meriah, meriah dgn makanan dan deco hiasan hari raya, opis eija pun meriah..

    ReplyDelete
  2. wah sedapnya makanan tu.. bak sikit. hahahha

    ReplyDelete
  3. Waa... geram tengok gambar makanan. Tak pernah rasa lagi sate tulang ngan kambing kuzi. Apa vesa kambing kuzi dengan kambing golek?

    ReplyDelete
  4. raya di kampung lemang terbakar?
    tak paham saya bab tu =)

    tapi gambo lain memang tak payah jelas
    bikin lapo adalah =)

    ReplyDelete
  5. wahh..sedapnya semua menu tu..best makan mcam²

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)