Sunday, September 13, 2015

LEBIH TINGGI IPU... SEMAKIN TINGGI!



br jap sampai umah.
dari cheras, ziarah mak abah... berkumpul adik-beradik.
rutin biasa 3-4 minggu skali :-)
alhamdulillah mak abah sihat.

namun cuaca amat la menghampakan :-(
anak2 x dibenarkan kuar umah.
di cheras pun keadaan jerebu amatlah teruk!
hujan lebat sekejap pun x sukses bwk pergi jerebu tebal :( hu hu...

sepanjang perjalanan td dari sana ke melaka, seolah-olah alam ni diselimuti kabus tebal!!!
jerebu!!!!!
tu hah bila cek td ipu melaka sgt x sihat.
Allahu Akbar...

ni syuhada punya keje la ni.
dari kiri ~ botol ayah, ibu, kakak-kakak & ijat.
terlalu byk botol, disusun nya atas coffee table :-)
hu hu hu....

anak2 memang tak lekang dgn botol air.
perbykkan air + sole...
dijauhi la dari demam, batuk, sesak nafas, pening kepala...
in shaa Allah...
moga cuaca negara kita semakin pulih la esok ye...

Photobucket

6 comments:

  1. baju kat ampaian pun berbau asap aida huhuhu

    ReplyDelete
  2. PD pon catat IPU tertinggi.. kena minum air masak banyak2.. cegah penyakit!

    ReplyDelete
  3. samalah kan..Putrajaya pun dah teruk... haha klakar tgk botol air bersusun...

    ReplyDelete
  4. Aida.. saya je ke yang ada masalah macam ni saya tak pasti. Tp sejak blog aida berwajah baru ni, kalau saya bw, yg selalunya guna hp, tak leh nak komen kalau kosong lagi komen. Kalau yg dh ada komen lain mcm ni baru ada kotak komen.. nak maklumkan je ye..

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)