Monday, November 02, 2015

ANAK-ANAK NORMAL MEMANG AKAN IKUT SEMUA NI :-)

hu hu hu.... kan?
ibu ni dah le menyampah nak melipat baju.
tapi camne nak buat?
kalau la membasuh  baju aje da berbakul-bakul! melipat pun berbakul-bakul la...
ni baru nurin & syuhada ~ lom masuk anak bujang ijat :-)

kekadang da pesan...
tapi anak-anak dara ni terlupa...
pesan lagi. lupa lagi !!!

anak oh anak...

paling tragis, rule no 3 tu hah.
kalau la dlm poket diorang ada kertas ke, tisu ke...
tidaaaaakkk!!! abis semua baju akan ada serpihan kotoran kaler putih. tidaaaakkkkk...
masa tu memang ibu akan membebel 2 hari tak abis la!

..... ok bye!

Photobucket

12 comments:

  1. betul tu...anak2 memang suka letak barang dalam poket, kalau tisu abislah baju hita, lekat warna putih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes gerrrram kan??!
      memang la pastu jadik keje plak kita nak bilas semua balik hu hu :-(

      Delete
  2. hahaha..memang betul pon..nad paling geram yang no. 2 tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu pun satu hal nad.
      nurin selalu gitu. Berkali-kali pesan, hmmm x pernah ingat.
      aduduhai...

      Delete
  3. Mmg geram klu dah ada kertas tu. Pantang juga kathy tu. Hehehe.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Jijah, sakit jiwa jantung paru-paru hati buah pinggang....
      semua sakit!

      Delete
  5. Tak nanti anak2 ekin sendiri pun pernah hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hu hu hu...
      nanti ekin pun agaknya lalui nya ekk :-)

      Delete
  6. hahahah memang betul. kat rumah saya no 1 & no 2 tu, ada je dalam setiap trip kain :)

    ReplyDelete
  7. part tisu tu selalu kena
    tension betul bila semua baju jadi berbulu sebab tisu
    memang berminggulah mama membebel...hehe

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)