Mar 4, 2016

PUTERI SULUNG DA 11 TAHUN :)

ni la buah hati saya... buat saya gembira setiap masa.
nurin, syuhada dan ijat :)

23 februari lepas, genap la umur buah hati sulung saya ~ 11 tahun.

few days before birthday nurin, sempat la saya order muffin birthday.
memula nak beli kek, tapi susah plak nak perabih nanti.
niat di hati, kalau tak abis esok tu suruh nurin bawak ke skola :)


mlm tu buat la surprise skit kat nurin.
gelap kan lampu dapur :)

utk anak ibu bernama Nurin Nazihah, ibu doakan agar kakak sihat sempurna, cerdik pintar dan jadi solehah yg jelita. kakak anak sulung ibu. kakak la permulaan satu episod ajaib dlm hidup ibu. kehadiran kakak mengubah seluruh hidup ibu. kakak jugak la penawar kedukaan ibu masa tu. ibu akan setiasa bersama kakak dlm apa jua episod hidup kakak. ibu sayang kakak ketat-ketat.

tahun ni nurin akan amik UPKK.
kelas tambahan and tuisyen utk tujuan tu da bermula pun februari lepas.
memang tahun utk study la.
next year UPSR plak, kan...
berat la tanggungjawab ibu nak pantau kakak.

ok bye!
Photobucket

6 comments:

  1. Wahhh, besra dah anak dara.. Happy birthday sayang! Semoga terus success dlm hidup :)

    ReplyDelete
  2. as salam sis...
    i is muncul semula...
    nanti hilang balik kot hehehehe...

    hepi birthday nurin...
    good luck utk UPKK...

    ReplyDelete
  3. sekejap jer masa berlalu.. dah besar anak2.. kita pun makin bertambah usia..

    ReplyDelete
  4. besar dah anak dara ye, alhamdulillah...moga membesar dengan sihat, berjaya dunia & akhirat

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi...
Nanti aida balas kunjungan ye :)