Thursday, April 07, 2016

TANGAN YANG DIHULUR...


yg menghulurkan tgn bukan benar-benar nak membantu.

paling ditakuti.
moga kita semua bukan la jenis sahabat / saudara / manusia yg sebegitu.
hidup biar ikhlas.
hidup biar jujur...
baru la dtg nya berkat dlm tiap apa yg kita laksanakan.

p/s : jeling-jeling kalendar jap td, terperasan ~ sabtu ni 1 Rejab.
        bulan-bulan mulia dlm kalendar Islam menghampiri...
        moga kita dipanjangkan umur bertemu dgn Ramadhan kelak... in shaa Allah.
        amin...



Photobucket

20 comments:

  1. Betul tu aida..
    Keikhlasan yg dicarikan..
    Semoga usia kita dipanjangkan hingga ke Ramadan ..
    Aamiin..

    ReplyDelete
  2. Insya Allah. Moga sempat jumpa Ramadan..

    ReplyDelete
  3. salam aida, lama tak berkesempatan untuk singgah sini...maaf... betul tu apa yang aida katakan tu...

    *psssttt...tak singgah bukan bermakna tak ingat dan tak rindu tau... cuma kekangan waktu dan situasi jer... hu hu hu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok je farah. tq sebab ingat aida hi hi hi...
      sama ler kita, waktu sentiasa mencemburui kita :)

      Delete
  4. Betul tidak semua yang hulur tangan itu berniat baik...berhati hatilah..alhamdulillah ramadhan kian hampir...suka...sayu..bersyukur...

    ReplyDelete
  5. Betul sangat. Ada yang sebenanrya lebih suka kita menderita. Sebaik-baik pertolongan hanya dari Allah kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. aduhai.
      jgn la kita jadik gitu ekk ...

      Delete
  6. assalamualaikum aida...betul tu...ada yg hulur tgn tapi niatnya dah ke lain...bahaya org yg begini...

    p/s aida mmg dok Johor ke...?

    ReplyDelete
  7. Salam singgah sini sis..... Keikhlasan hati menghulur tangan dengan niat yang baik....Semoga Ramadhan akan kita temuin lagi....

    ReplyDelete
  8. tak sabar nak jumpa ramadhan lagi kan...

    ReplyDelete
  9. Yelah.....walaupun ada kalanya susah, moga kita ikhlas melakukan sesuatu...
    Esok ke 1 Rejab Aida....alamak hari cuti pulak tu....mcm seram jer hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la. aida niat nak pose.
      tapi sabtu plak.
      nak balik kg plak...
      hu hu hu serrrram jugaks :)

      Delete
  10. Sedihnya,..tak mahulah sambut 'huluran' tangan/bantuan begitu.

    ReplyDelete
  11. inshaAllah moga dipanjangkan umur kita semua.

    moga kitatergolong dalam orang yang suci hati, ikhlas dalam berkawan dan dalam membantu kawan

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)