May 24, 2016

JANGAN JADI 'NORMAL' SANGAT LER...


yes, sesekali kita kena dok di 'luar kotak'.
sesekali kita kena buat pe yg kita tak pernah cuba buat.
yg penting, tak lari dari syariah dan akidah kita sebagai seorang Muslim.

saya ni kategori yg tak suka kan risiko :)
hmmmm da time kot saya berubah...
pe ekk nak buat? hi hi hi hi...
da umur gini, ramai anak, mcm takde pe je nak buat 'lain dari yg lain' hu huhu....


Photobucket

11 comments:

  1. Untuk ubah mood boleh buat kelainan..sesekali...tapi PC pulak jenis tak kreatif...hehe..

    ReplyDelete
  2. Tulah..... Teringin gak nak buat benda luar kotak ni tp apa ek? Sama le Aida, mak pun takut nak ambik risiko. Kalau dah gitu kekdahnya mailah kita duk diam diam haha....

    ReplyDelete
  3. Siqah pun sama. Tak suka ambil risiko dlam sesetengah hal.

    ReplyDelete
  4. kena berani la..kadang2 kita ni tak nak buat sebab tak berani tanggung risiko..padahal bila dah alami tu , tau je ada jalan keluar dari masalah..tapi sebab takut tu..heheh

    ReplyDelete
  5. Betul tu.. Sesekali kena cabar kehidupan kita..

    ReplyDelete
  6. sesekali kena cabar diri untuk lakukan diluar kebiasaan kita. dulu saya ni malu nak menjual barang takut takde yg beli, tapi sejak anak nak berniaga aiskrim, saya jadi tak malu pula siap promote kat setiap group whatsapp yang saya ada hehehe...

    ReplyDelete
  7. Kekadang kita ni terlalu memikirkan risiko. Sebab tu takut nak buat sesuatu yg baru.

    ReplyDelete
  8. Sesekali kena belajar jadi abnormal, baru unik dan tersendiri :)

    ReplyDelete
  9. ramai naak? buka 3 je ke hikss..ce g joging ke naik bukit broga ke..u kan do it Aida..chaiyok

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi...
Nanti aida balas kunjungan ye :)