Sep 1, 2016

Hadiah Terbaik Untuk Semua Orang :-)

assalamualaikum...

hadiah terbaik untuk semua

*HADIAH TERBAIK*

Hadiah tidak semestinya sesuatu yang berupakan wang ringgit atau harta benda. Banyak cara utk kita menghadiahkan sesuatu kepada orang tersayang tanpa perlu membelanjakan wang... Dan tanpa diorang tahu pun tentang hadiah yang kita nak bagi...

🎁 1. Hadiah terbaik untuk seorang sahabat adalah *Doa.*

 πŸŽ 2. Hadiah terbaik untuk seorang musuh adalah *Kemaafan*

🎁  3. Hadiah terbaik untuk seorang guru adalah *Kejayaan*

 πŸŽ 4. Hadiah terbaik untuk murid adalah *Tauladan*

 πŸŽ 5. Hadiah terbaik untuk sebuah kehidupan adalah *Kasih Sayang*

 πŸŽ 6. Hadiah terbaik untuk sebuah kematian adalah *Al-Fatihah*

 πŸŽ 7. Hadiah terbaik untuk ibu bapa adalah *Kebaktian*

 πŸŽ 8. Hadiah terbaik untuk isteri adalah *Penghargaan*

 πŸŽ 9. Hadiah terbaik untuk suami adalah *Kesetiaan*

 πŸŽ 10. Hadiah terbaik untuk anak adalah *Pendidikan*

🎁 11. Hadiah terbaik untuk diri sendiri adalah *Kejujuran*

🎁 12. Hadiah terbaik untuk orang yang tak dikenali adalah *Senyuman*

 πŸŽ 13. Hadiah terbaik untuk Rasulullah adalah *Selawat*

 πŸŽ 14. Hadiah terbaik untuk Allah SWT adalah *Ketaqwaan*

Sentiasalah bermurah hati untuk menghadiahkan sesuatu kepada insan sekeliling kita kerana pemberian anda hari ini adalah ganjaran untuk hari esok.

🌸🌸🌸🌸🌸


Photobucket

10 comments:

  1. Info baik ni πŸ‘πŸ» tq for sharing..

    ReplyDelete
  2. terima kasih...kita pun nak hadiahkan untuk semua orang...

    ReplyDelete
  3. betul.. sekadar doa yang baik pun dah memadai..

    ReplyDelete
  4. so true dik...kadang2 hadiah2 camni lebih berkat kan :')

    ReplyDelete
  5. yang penting ikhlassss kann..hehe

    jom join GA saya..first time buat ni..hehe
    http://thesecretsofleonerz.blogspot.my/2016/08/august-anniversary-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. Mudah aje hadiah terbaik ini, yang sebenarnyakan??

    ReplyDelete
  7. Moga kita dapat beri hadiah terbaik buat semua orang :)

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi...
Nanti aida balas kunjungan ye :)