Jan 17, 2017

Warkah 17.1.17 Happy Birthday, Ain Syuhada

assalamualaikum Adik...

ari ni besday Adik ke 10.
tiada apa lagi yg boleh ibu ckp, selain drpd nak ckp betapa bertuahnya dpt melahirkan Adik.
memang ibu ni garang mcm singa and asyik berleter tak henti mcm burung murai.
Adik anak ibu. kalau tak ibu yg marah Adik, sape lagi, kan? 😃

Warkah 17.1.17 Happy Birthday, Ain Syuhada

Warkah 17.1.17 Happy Birthday, Ain Syuhada

Warkah 17.1.17 Happy Birthday, Ain Syuhada

Warkah 17.1.17 Happy Birthday, Ain Syuhada

Warkah 17.1.17 Happy Birthday, Ain Syuhada

pantang la dpt phone. mesti nak selfie. memang penuh la phone ibu dgn selfie anak-anak.
and tak satu pun yg ibu delete tau gambo Adik.
semua bu simpan 😍.
ibu sgt bersyukur pada ari ni, besday Adik ke-10, ulangtahun ibu lahirkan Adik, sebab :-

  • Adik sihat.
  • Adik ceria.
  • Adik pandai.
  • Adik ada depan mata ibu ayah...

oleh itu, wahai Adik yg da besar, kakak kepada Ijat, sila la bertahan dgn ibu ye.
sabo jer la ye kalau ibu ni dok membebel. selagi Adik tak betul, selagi tu la ibu ada di sekeliling Adik utk betulkan Adik.
selagi Adik ada ibu...

akhir sekali, ibu minta maaf ye utk apa-apa.
Adik tahu kan, ibu selalu ckp kat adik kenapa ibu marah.
sebab ibu sayang... bukan suka2 nak marah Adik 💓.
ok sampai situ aje surat ibu utk adik besday thn ni...

Photobucket

6 comments:

  1. selamat ulangtahun syuhada...besday nana jumaat ni...

    ReplyDelete
  2. Selamat ulang tahun Adik :) Semoga membesar dengan baik dan berjaya di dunia dan akhirat :)

    ReplyDelete
  3. dia beza setahun dari anak bujang saya rupanya
    budak perempuan nampak cepat besar dari lelaki
    apapun selamat hari lahir ye ain
    moga panjang umur n murah rezeki. belajar pepandai ye

    eh, kenapa panggil dia adik
    si anak bujang, panggil apa

    ReplyDelete
  4. Hepy Bezday adik Syuhada..... moga makbul doa mama di Hari Jadi.
    Terasa sekejap dah besar ye Aida anak anak ni. Biasalah Aida, membesarkan anak anak ni...mmg nak kena sabar ajelah.

    ReplyDelete
  5. Salam ulang tahun adik..
    Semoga sentiasa menjadi anak yang baik untuk ibu..

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi...
Nanti aida balas kunjungan ye :)