Feb 3, 2017

JOC Radio Teman Di Pejabat :)

( 3.30 petang )
assalamualaikum...

masuk aje ofis ptg2 jumaat gini, biasa la... perlu naikkan mood utk start sambung keje.
and bila masuk je ofis, antara perkara wajib saya buat ialah on radio.
releks kan minda... menjemput mood kerja hi hi hi...

JOC Radio
saya beli dari sorang member RM80.
lama dah... awal tahun lepas.

JOC Radio

JOC Radio
saiz nyer kecil. mudah di bawa ke mana2.

channel feveret saya always sinar.fm la.
pepagi dgr celoteh sepahtu. then, borak abby fana. ptg dgn fiya & abg jem 😃.
sometimes, tak le dgr sgt. kecuali lagu2 feveret lah.
most of the time, on volume setakat nombor 1 jer. nak bagi telinga tu x sunyi sgt.
radio ni sebeno nyer saya beli utk perkara penting di bawah ni...

JOC Radio

JOC Radio

JOC Radio

ada zikir... nasyid... dan bacaan al-mathurat.
bacaan nyer sgt clear. sedap di dgr. oleh 4 imam.

JOC Radio

radio ni la teman saya di ofis. buat kerja santai2 dgn radio ni...
kat ofis saje la tempat saya boleh dgr radio tau. kat umah? bukan nak dgr lagu, radio pun takde 😅.

JOC radio ni now da byk org jual online. saiz yg lebih kecik pun ada dah.
kat few mall pun ada da dijual. kat KL, jgn pening2 kepala nak cari, kat jln TAR, masjid india tu berlambak org menjual.
mcm saya punyer tu, RM60 pun boleh dpt! memang murah.

.... ok bye!

Photobucket

7 comments:

  1. Bestnya boleh dengar radio kat pejabat. Syok je sambil buat kerja :) Ofis siqah tak leh buat camni.. huhu

    ReplyDelete
  2. macam best je..macam nak kena cari jerrr :)

    ReplyDelete
  3. BAGUS NI... MCM2 GADGET YG ADA SKRG MEMUDAHKAN KITA KAN

    ReplyDelete
  4. Ayah sha pun ada satu.. sekarang nie harga dia dah makin murah berbanding dulu..

    ReplyDelete
  5. Yelah ...buat ada ada kata orang. Kadang walaupun on radio tak dengar pun bila dah leka dengan kerja tu.

    Ha a ladang kadang dengar lagu je pun rasa bingit jugak. Dengar ayat ayat Alquran jugak yg rasa tenang

    ReplyDelete
  6. MIL cikna pun dh beli rasanya RM50 tp mmg b'baloi kot cuma cikna xtau mcmne nk settings radio,huhuu...;-)

    ReplyDelete
  7. sesekali nak juga dengar lagu kan, tapi lagu dulu2 tetap best sebab tu saya pun suka dengar sinar

    ReplyDelete

Terima kasih daun keladi...
Nanti aida balas kunjungan ye :)