Thursday, March 09, 2017

Cakap-Cakap... Anggar-Anggar... Kos Menunaikan Haji

(12.33 tghari)
assalamualaikum 💗

Berdasarkan statistik 10 tahun lepas, 👀 pembiayaan mengerjakan Haji dalam bentuk Dinar Emas ternyata terus-menerus mengalami PENURUNAN

Tahun 2002 - 75 keping
Tahun 2012 - 12 keping

Kalau trend ini berterusan, kos menunaikan Haji pada tahun 2017 sekitar 8 keping Dinar sahaja. Jadi, di mana mana ruginya menabung EMAS FIZIKAL TULEN yang sah-sah dapat di TANGAN DIRI SENDIRI? 😉

cari saya untuk mula simpan emas anda.
kita tak cakap pasal akaun emas yg hanya nampak nombor kononnya = nilai emas.
kita cakap pasal emas fizikal tulen dlm tangan...

simpanan emas untuk kos menunaikan haji


8 comments:

  1. Replies
    1. iye fiza.
      akak ni da anak 3 baru start nyimpan.
      in shaa Allah...
      jelas potensi simpan emas ni.

      Delete
  2. Akak nie kiranya tauke emas la nie yea.. hihi =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa Allah.
      nak sgt jadik tokey emas, shikin.
      skang tak le tokey sgt.
      emas lom sekilo :) aha ha ha...

      Delete
  3. Betul... kena mula menyimpan dinar dari sekarang. Saya pun baru berjinak2 dengan gold bar dan dinar. Tapi tak mampu beli 1 dinar sekali arung... saya beli suku dinar... kumpul sikit2...

    ReplyDelete
  4. Emas ni xlapuk n bernilai..berbeza matawang... Smpai msa maybe tiada nilai

    ReplyDelete
  5. saya pun simpan, yg suku dinar je, kdg2 goldbar..hihi..best simpan, walaupun kecil jer

    ReplyDelete
  6. Sha pun menyimpan juga.. sikit2 lama2 jadi bukit kan aida..

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)