Monday, May 08, 2017

3 Rahsia Perlu Di Simpan Ketat-Ketat !

(4.47 ptg)
assalamualaikum...

baru la dpt bersiaran di blog tersayang ptg ni.

takde pe borak panjang...
mau share kata-kata bijak pandai ni hah...


3 things to keep private :
 love life
👀  income
💇  next move

saya setuju...
tak semua benda kita nak citer kat org.
jadik bahan umpatan ajer nanti hi hi hi...

ok bye...


10 comments:

  1. Setuji tu sis. Kadang2 kita bukan nak menunjuk tp org beranggapan lain pula. Better keep for ourself je.

    ReplyDelete
  2. setuju juga...paling tidak pun bercerit pd yg paling rapat je dgn kita kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes. btol tu.
      bila cerita dgn org lain, mudah di sangka lain.
      sebab mereka tak faham kita spt mana org yg rapat dgn kita memahami kita :)

      Delete
  3. betul tu...bukan semua benda boleh diceritakan...nnt ada yg salah faham pula..

    ReplyDelete
  4. Setuju sangat dengan Aida.. tak semua perkara boleh diceritakan di media sosial..

    ReplyDelete
  5. Tapi ramai yang duk share di media sosial rahsia dorang yang sepatutnya dirahsiakan ketat-ketat 😂

    ReplyDelete
  6. Saya pun setuju. Nak cerita tak salah tapi lagi afdal kalau tak cerita, kan! Tiga perkara ni kalau kita ceritakan pada orang, boleh membawa syak wasangka pulak. Lain yang kita nak sampaikan, lain pula anggapan orang nanti!

    ReplyDelete
  7. betul sangat tu, bukan apa nanti banyak pula yang jadi tak puashati dan dengki, jadi perlu dirahsiakan

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)