Friday, June 02, 2017

Izzat Sudah Ada Rambut Raya

assalamualaikum.

salam pagi 7 ramadhan...
melaka hujan pagi ni. skang ni dah panas... tapi kepulan awan masih berterabur sana sini.
nyaman... redup la skit. kurang terik matahari.
weekend ni in shaa Allah nak berbuka dgn mak abah pula.
last weekend dgn mak mertua 😍. tu la rutin tiap kali ramadhan.
berbuka dgn org2 tersayang...
nak le citer pasal izzat lagi pagi ni. semlm ayah izzat dah bwk izzat potong rambut.
sampai aje kat pintu umah, terkejut saya tgk rambut raya nyer... terpacak! 😄
ha ha ha aduhai... anak ibu berubah wajah mcm ultraman.

Izzat Sudah Ada Rambut Raya

alahai... ilang dah semua rambut kinting anak bujang ibu... hu hu hu...

"shantek tak bu?"

"sape yg buat kan pacak ni, jat"

"acik..."

Izzat Sudah Ada Rambut Raya
elok la plak kali ni dia didandan 😍

ari tu punyer la seksa, aduhai... kali ni siap-siap pacak rambut.
alhamdulillah...

👌

6 comments:

  1. Ijat makin hencem boy aaaaa....
    Nnt raya ramai awek jatuh cinta , hehe ...gurau jer.

    ReplyDelete
  2. Huyooo, bergaya la Izzat, macam pemain bola Ronaldo.. =)

    ReplyDelete
  3. Sape yang gayakan rambut pacak2 tue.hehe

    ReplyDelete
  4. Handsome nya Izzat dengan rambut baru..

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)