assalamualaikum dan salam sejahtera 😃

apa khabar? pagi Jumaat nan indah lagi berseri.
moga semua yg kita nak buat hari ni, berhasil dgn jayanya 💪.

pagi ni saya nak share tentang keperluan menggunakan diffuser, secara khususnya 👉 Narinar Nanion Diffuser ni.

Narinar Nanion Diffuser Series | Kenapa Kita Perlu Guna Diffuser?
ni 2 buah Narinar Nanion Diffuser saya.
satu di bilik saya, satu lagi di bilik anak-anak.
diffused di mlm hari 💜💜💜

bila kita gunakan Narinar Nanion Diffuser, titiskan essential oil blend Narinar, ia adalah cara yang best dan berkesan untuk merasai aromaterapi kat rumah kita. ia akan ubah sifat essential oil blend Narinar tu menjadi wap air yg akan tersebar ke seluruh kawasan. melalui penyebaran udara, beberapa titis essential oil blend Narinar jer, dapat menyampaikan aromaterapi terapeutik di seluruh bilik sambil membersihkan udara dan mewujudkan persekitaran yang harum, nyaman, indah... feeling gooooood gitew 😍.

kadang-kadang, ada org guna lilin beraromaterapi utk sebarkan feeling aromaterapi. terutama if nak buat surprise utk pasangan, kan 😄😄. memang abis romantik lah... ada byk cara yg kita boleh guna bagi nak sebarkan mood aromaterapi tu. saya memang ada lilin kecil aromaterapi, bakar dan letak dlm balang ikea ala-ala lampu antik tu. kemudian nanti saya share kan ye.

so, yg latest, saya pilih utk guna Narinar Nanion Diffuser ni. beli satu pakej sekaligus dgn essential oil blend Narinar. sebelum ni pernah riki-riki 2 produk yg lain. tak beli sebab pada saya tidak cost-effective.
then, ada juga riki-riki produk diffuser dan essential oil di kedai-kedai. tak dpt yg bebetul meyakinkan saya.

Narinar Nanion Diffuser menyebarkan essential oil blend Narinar sebagai wap halus di seluruh udara supaya mereka dapat diserap perlahan ke dalam tubuh melalui sistem pernafasan.  aroma boleh menggesa sistem saraf untuk menghantar isyarat kepada sistem otak - bahagian yang yang menempatkan emosi dan ingatan.  otak boleh bertindak balas dengan memulakan pelbagai fungsi fisiologi, seperti pelepasan hormon, pelepasan sakit atau rangsangan positif dalam mood.

cara guna Narinar Nanion Diffuser.
tak susah pon... masukkan air dlm Narinar Nanion Diffuser, titiskan essential oil blend Narinar. bersekali dgn Narinar Nanion Diffuser, ada disediakan pot air 👇👇👇.

Narinar Nanion Diffuser Series | Kenapa Kita Perlu Guna Diffuser?

Narinar Nanion Diffuser Series | Kenapa Kita Perlu Guna Diffuser?

cara saya, lebih kurang 30 minit sebelum tidur, saya on Narinar Nanion Diffuser. set 6 jam (boleh juga set 1 jam / 3 jam ye). by the time kami masuk bilik, aroma bilik amat best! nice.

Narinar Nanion Diffuser dilengkapkan dengan auto-off. so, tak risau lah sebab cara penggunaan narinar ni mudah dan mesra. after 6 jam, akan off sendiri. then, ada 7 lampu. secara otomatik kat bilik ada satu corner yg sgt cantik. lampu berwarna dan rembesan wap air 😍😍😍.

Narinar Nanion Diffuser Series | Kenapa Kita Perlu Guna Diffuser?
complete set 💜.
essential oil blend Narinar Frankie, Narinar Ellgrie dan Narinar Sidrie.

harga Narinar Nanion Diffuser?
mampu milik. berbaloi dgn harga. RM159 saje. manakala Narinar Set Newborn (Therapy Series) yg mengandungi essential oil blend Narinar Frankie, Narinar Ellgrie dan Narinar Sidrie (10ml setiap satu) berharga RM159. kalau beli asing-asing, sebotol berharga RM59, beli set lagi menjimatkan.

yes. ada byk cara kita nak rasa harmoni di rumah sendiri, kan. setelah seharian bekerja. anak-anak seharian bersekolah. bila malam, tidur nak kena lena. tidur tu nak kena bermutu lah kan. if not, esok hari nak menjalani seharian lagi... lama-kelamaan tu yg jadi tak brape nak betul keadaan.

maka, ni lah pelaburan-pelaburan kecil saya untuk kehidupan.
  • suplemen utk kesihatan seharian - makan. 
  • kebersihan rumah kita pastikan.
  • jaga pemakanan. 
  • jaga diet seharian. 
  • bersenam.
  • sesekali manjakan diri di spa - urut badan, facial muka...
  • tidur mlm, diffused  essential oil blend Narinar 😊😊😊.
wap air berserta essential oil blend Narinar akan meresap masuk ke dalam sel darah kita. tidur lena. releks... esok pagi rasa segar. in shaa Allah...

tapi korang, bukan la utk tidur je. kat ofis pun ok. beri ketenangan time buat kerja. guna la essential oil blend Narinar Claritie (fokus) (RM59) atau Narinar Rose Love (tenang dan fokus) (RM99). next next entri, saya kongsi ye.

famili. bujang. semua boleh diffused essential oil blend Narinar. wajib ada one complete set. 

😍😍