assalamualaikum 😉

hari ni lambat bersiaran di blog kecil ni.
kena dahulukan kerja hakiki. dok belek-belek fail yg baru diterima.
dok belek-belek website rasmi. klik sana klik sini. practice before the real task dtg.
takde la terkial-kial.

hmmm my current relationship? sememangnya, bukan lagi rahsia dan tidak pernah dirahsiakan.
tidak menjadi sesuatu yg dirahsiakan sebab suka nak hebahkan.
tidak complicated langsung --- direct gitewww.

this coming 23 Ogos 2019 (Jumaat), bakal genap 16 thn hidup bersama dgn si dia.
less than a month kan.
adakah si dia ingat tarikh ulangtahun ke-16 ni? hmmmmm 😒       😄.
dah 15 kali kot... faham lah sgt ha ha ha ha... si dia ingat dgn cara dia yg tersendiri 💗.

Blogger Challenge No 2 | Your current relationship
gambar di 1 Syawal lepas 💗.

as at now, we have no problem at all.
seharian dilalui dgn cara biasa-biasa je.
normal couple.
normal parents.
normal person.
serba sederhana, tapi lengkap.

saya tak suka bila si dia jauh di mata. 
kursus ke. gi hiking ke. satu perasaan yg tak best. seboleh2nya ke mana pun sama-sama sekeluarga.
bila dia depan mata, yes, rasa lengkap. rasa selamat. 
ada byk lagi impian kami sama-sama lom ditunaikan. in shaa Allah, on the way 😌...


😄😄😄