assalamualaikum 😉
salam sejahtera semuaaaaa...

selasa nan indah...
cuaca tak brape panas. tapi tak nampak mcm nak hujan.
so so so jer la. alhamdulillah 😊.

korang semua suka tak tgk filem p.ramlee? filem hitam putih dan sebutan perkataan semua melayu klasik gituuuu...
nordin ahmad yg macho mcm rosham noor...
jins shamsudin... neng yatimah... normadiah... saadiah... 
😍 mustafa maarof yg hensem sgt sgt tu... abang kus!
astro prima kan masih setia tayangkan movie hitam putih ni. sesekali layan memang best!  boleh gelak sekeluarga.

tapi tu la, kakak-kakak Izzat tak brape minat. boring kata diorang.
siap kata kak Nurin, "citer ni zaman belum merdeka ekk Bu?" 😑😑😑.
bukan nyer dia tanya tentang pelakon ke, jalan cerita ke, lirik lagu ke... hu hu hu hu...

Filem Melayu Klasik Pendekar Bujang Lapok | Penontonnya tak klasik, tapi kecik...
nampak tak betapa khusyuk nyer si bujang ni menonton Pendekar Bujang Lapok?
seat paling depan! mendongak tanpa penat sampai filem tu habis...

tak dijangkalah yg Izzat sgt minat tgk Pendekar Bujang Lapok tu. tergelak-gelak dia sorang-sorang.
ada la dia tak faham beberapa perkataan yg disebut dlm filem tu. saya jelaskan.
so kami ada la berborak time nonton tu.
siap-siap dia bertanya kenapa la filem tu kaler kelabu je 😆😆😆.

Filem Melayu Klasik Pendekar Bujang Lapok | Penontonnya tak klasik, tapi kecik...
status fb saya mlm tu 😅

Filem Melayu Klasik Pendekar Bujang Lapok | Penontonnya tak klasik, tapi kecik...
almari tv dah le cute.
atas bawah tu ditambah pulak dgn aksesori Izzat...


👌   ðŸ˜‰ðŸ˜‰