assalamualaikum 😉
salam sejahtera semuaaaaa...

selasa nan indah...
cuaca tak brape panas. tapi tak nampak mcm nak hujan.
so so so jer la. alhamdulillah 😊.

korang semua suka tak tgk filem p.ramlee? filem hitam putih dan sebutan perkataan semua melayu klasik gituuuu...
nordin ahmad yg macho mcm rosham noor...
jins shamsudin... neng yatimah... normadiah... saadiah... 
😍 mustafa maarof yg hensem sgt sgt tu... abang kus!
astro prima kan masih setia tayangkan movie hitam putih ni. sesekali layan memang best!  boleh gelak sekeluarga.

tapi tu la, kakak-kakak Izzat tak brape minat. boring kata diorang.
siap kata kak Nurin, "citer ni zaman belum merdeka ekk Bu?" 😑😑😑.
bukan nyer dia tanya tentang pelakon ke, jalan cerita ke, lirik lagu ke... hu hu hu hu...

Filem Melayu Klasik Pendekar Bujang Lapok | Penontonnya tak klasik, tapi kecik...
nampak tak?
nampak tak betapa khusyuk nyer si bujang ni nonton citer Pendekar Bujang Lapok, Ahad lepas 😃.
seat paling depan. mendongak tak penat!

tak dijangkalah yg Izzat sgt minat tgk Pendekar Bujang Lapok tu. tergelak-gelak dia sorang-sorang.
ada la dia tak faham beberapa perkataan yg disebut dlm filem tu. saya jelaskan.
so kami ada la berborak time nonton tu.
siap-siap dia bertanya kenapa la filem tu kaler kelabu je 😆😆😆.

Filem Melayu Klasik Pendekar Bujang Lapok | Penontonnya tak klasik, tapi kecik...
status fb saya mlm tu...

Filem Melayu Klasik Pendekar Bujang Lapok | Penontonnya tak klasik, tapi kecik...
almari tv dah le cute.
atas bawah penuh dgn aksesori tambahan oleh Izzat 😅.

👌   😉😉