assalamualaikum & salam sejahtera 💛

Segmen 10 Blogger Terpantas by Misya

tghari ni nak join segmen organized by Misya. wah, kena coretkan kisah berkaitan nombor 10 la 😄. kebetulan saya memang ada cerita indah utk dikongsikan. kebetulan jugak saya belum mencoretkan kisah ni di blog. hanya simpan cerita di dalam hati 💙.

Segmen 10 Blogger Terpantas by Misya
10.10.2020 merupakan ulangtahun kelahiran emak saya ke 74 tahun 😊.
memandangkan abang saya berada di Kedah (PKPD), dikirimkan surprise utk emak.
balloons, chocolates 😍😍😍

kami berlima saje (4 perempuan dan 1 lelaki) meraikannya dgn meriah di Bangi. kakak sulung buatkan pulut kuning yg sedap. kakak kedua seperti biasa jadik tn rumah la. menu-menu yg sedap utk kami semua makan-makan tanpa henti dari pagi Sabtu membawa ke petang Ahad esoknya. alhamdulillah...

Segmen 10 Blogger Terpantas by Misya
emak & abah (75 tahun Ogos yg lepas) saya 💛

cantik sungguh tarikh tu kan 10.10.2020. emak pun kekal sihat dan bahagia. double bahagia bila dapat surprise from anak lelaki kesayangan yang jauh di mata la kan... senyum lebar hingga hilang perkataan. best!
moga emak & abah kekal sihat. kekal bertenaga. kekal bahagia. ni Selangor PKPB, sedih la saya sebab ntah bila dapat naik Bangi ziarah emak & abah dan anak-anak buah di sana 😓.

31.10.2020
tarikh akhir join segmen Misya ni. dan harap maklum, kisah kedua saya berkisar nombor 10 ni ada kaitan tau dgn tarikh tu. itulah tarikh ulangtahun kelahiran saya pula yg ke 42 tahun 😎. bulan 10 berakhir dengan begitu indah bila tarikh akhirnya adalah tarikh birthday, seronok, sure akan gi makan-makan dgn mr.asben dan anak-anak. cantik sgt la tu, 31.10.2020 jatuh pada hari Sabtu. kalau Melaka tidak diishtiharkan PKPB, jauh la langkah kami nak gi makan-makan 😃. in shaa Allah...

...itulah kisah nombor 10 saya utk memeriahkan segmen by Misya ni. kebetulan ada 2 cerita.

...bye for now 👌