assalamualaikum & salam sejahtera.

jam da ktik ktik menghampiri jam 1.00 tengahari. mata ni mengantuknya, Allah je Maha Tahu. tak sabar nak memanjang kat atas toto tu hah. dpt lelap mata dlm 30 minit pun jadik la.

jari-jemari laju menaip ni. ahad baru lepas ni, breakfast dating dgn mr.asben. dari Durian Tunggal terus ke Ayer Keroh. laki bini jejak masuk Coffee Bean. baru je buka few months ago, ni kali kedua kami makan-makan di sini. last time dtg dgn anak-anak. 

Bahagia bila breakfast dengan boyfriends setiap hari
pure double chocolate for him.
and latte hazelnut for me 💛.

then, mr.asben makan set roti dan telur separuh masak named Food For Thought. saya pula pilih utk breakfast dgn lasagna 😋. gambar makanan tak snap. bukan terlupa, tapi sengaja... maybe mood snap gambar pagi tu tak up kot hi hi hi hi...

both of us memang kalau berkesempatan, sabtu dan ahad, keluar breakfast sama. kalau anak-anak bangun awal, angkut sekali semuanya. 

Bahagia bila breakfast dengan boyfriends setiap hari
ni la boyfriend sorang lagi.
Izzat yg hensem.
hot milo for him.
and hot nescafe for me.

minggu ni, memandangkan ramai bercuti dan ofis kosong, saya bawa Izzat ke ofis. berteman. tak la takut sgt bila di tingkat atas ni tanpa orang lain. so, memang pagi-pagi kami berdua breakfast bersama di kedai makan. 

tak semua masa kita boleh santai-santai dengan keluarga. suka-suka nak bawa anak ke ofis. suka-suka nak sarapan di kedai sebelum masuk ofis. bila terkenangkan hampir 2 tahun berPKP dek pendemik covid-19, kita perlu rasa bersyukur kini kita sudah bebas.  masih perlu patuhi s.o.p yang ketat. tapi da boleh ke sana ke mari dgn aman damai. kita jaga kita, kan.

so, nikmat dpt breakfast dgn boyfriends ni amat membahagiakan saya. tiada lebih yang saya pinta. esok (Rabu), in shaa Allah, kak Nurin dan Syuhada pun join saya ke ofis. sebab bila tengahari, nak bawa mereka beli kasut sekolah, baju sekolah. yg di rumah, da tak muat 😅.

esok kita breakfast beramai-ramai la gamaknya. sekeluarga 😂😄.