Monday, July 27, 2009

PENGANTIN OH PENGANTIN


Layan je la ibu ni.
Ibu ni memang suka amik gambo anak-anak.
Pantang ada peluang!
Nurin da pandai sgt posing serba sedikit.
Sometimes ter over gitu.
Maklum la, dari kecik da ngadap camera.
Malang nya, contest byk untuk baby berumur bawah 3 tahun.
Nurin tidak berpeluang... baby tua ibu...


Gambo2 di atas, kat umah pengantin.
2pupu ibu kahwin bulan lepas.
Pengantin ber posing di atas, Nurin di bawah.

Nurin memang minat tgk pengantin.
Waktu pengantin berarak, saya sure bawa anak-anak enter frame.
Dok barisan paling depan kat pelamin.
Biar berpeluh, biar berserabut tudung.
Nurin suka punya pasal, ibu turut kan...

Masa Nurin baru umur 2-3 tahun dulu, hingga ke bilik pengantin pun di ajak nya saya pergi.
Hmmm... atok & wan pun faham sgt, cucu nya memang suka tgk pengantin.
Nurin memang suka kan kecantikan.
Suka bab-bab berdandan...
Terbaru ...
Dari Khamis minggu lepas, dia suruh saya beli & pakaikan inai di jari tgn nya.
Kata nya : "Siti Khatijah pakai inai, tapi Nurin takde inai, tak cantik."
Adus! Kanak-kanak 4 thn pun da terjebak dgn pengaruh rakan sebaya di sekolah!

5 comments:

  1. nama pon perempuan..mstilaa suke yg cantek2 jek..hehehehhe...

    ReplyDelete
  2. hi hi... tul la pid.
    tak bleh nak elak da kan?

    ReplyDelete
  3. pandai dia.. kecik2 dah nak inai ye... cepatla dapat menantu ni...

    ReplyDelete
  4. alamak. tu yang lemah tu... aduhai!

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)