Wednesday, January 25, 2012

MISI MINGGU KE 4 - NURIN

nurin sgt ok. takde komplen yg negatif pasal sekolah pagi or sekolah agama. lagu sekolah pun dia da hafal. bila bercakap pasal sekolah pun dia tak la muncung or tak suka or ... nurin ok. nak kejut bangun pagi pun da senang. mana tak nyer, kul 10 mlm da naik katil...

"awak tidur ke, tak tidur ke, tu ibu tak nak tahu. yang penting awak da naik katil kul 10 mlm..." anak-anak memang bengang la bila si ibu da bunyi kat siren mulut. kena dibiasakan. biar jadi amalan tido awal. tido kena cukup...

misi minggu ke 4 ni ialah :-
  • cara tgk jadual waktu dan susun buku dlm beg ikut jadual waktu. takkan la ibu gaks yg nak menyusunkannya... penat eh! da tiba masa belajar cara tgk jadual tu. apa dulu, apa kemudian. kat sekolah pun mudah juga...

p/s : cuti CNY lepas ni kami ke Holiday Villa Cherating :) layan gambo ye... bye!


check in chalet


lepak tepi pantai

riang ria dara berdua

dara berdua dengan ibu

syuhada...


anak manja ibu...


nurin swim dgn ayah
Photobucket

8 comments:

  1. Hehehehe..patut la tu ibu ajar tgk jadual ya. Kalo tak..semua ibu ya..heee..Susah la ibu.

    ReplyDelete
  2. bestnya pi cherating....i terperoks saje di rumah..hikhikhik..

    ReplyDelete
  3. ibh ~ yes. itu sudah pasti :) byk lagi keje lain bu nak buat...

    ReplyDelete
  4. fida ~ takpe. walaupun terperok, duit masuk kat apen :) lagi best!

    ReplyDelete
  5. baguslah nurin dah diajar tgk jadual... kalau tak ibu yg buat, mmg peninglah ibu kan...

    ReplyDelete
  6. izan ~ yezzaaaa misi ni utk mlm tadi sukses.... tiap mlm akan prektis. prektis makes perfect :)

    ReplyDelete
  7. kiranya nurin dh pandai lah susun2 buku ikut jadual yer..bagus misi ibu

    ReplyDelete
  8. tumpang hep tgk gambor2 aida & anak2 bercuti2.. kakyong di rumah jer...

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)