Friday, March 30, 2012

JANGAN !!!

pengisian hari jumaat yang mulia. share dari blog Alycia (pepagi aida da BW) :) moga dpt dijadikan panduan. lekat kat peti ais utk peringatan...



Photobucket

8 comments:

  1. jom kita praktikkan sama2 ye... moga semua dapat manfaatnya...

    ReplyDelete
  2. izan & kak ngah ~ ikut sunnah rasulullah memang byk manfaat nyer :) insya'Allah...

    ReplyDelete
  3. ada juga terbaca tadi dalam fb...

    Memang kena print dan tampal kalau tak mesti lupa...

    lepas ni makan roti dengan tuna xyah letak salad... makan macam tu je pun ok :)

    ReplyDelete
  4. sharing is caring.. thx ya.. nureen nk copy bleh :)

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum ..

    Banyak menda yang 'Jangan' ni dah terbuat kan .. Hmmm ...

    ReplyDelete
  6. salam aida,

    begitu rupanya...

    selalu sgt makan ikan berulamkan
    daun salad :)

    ReplyDelete
  7. tu la dia kawan-kawan. bila rasullullah kata jangan, ada la hikmah nyer :)
    mari la kita share info ni ke arah pemakanan yg lebih sihat :)

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)