Monday, May 14, 2012

HAPPY DAY @ AYAH'S OFFICE

al-kisah di satu hari bertarikh 5 mei ~ sabtu yang sudah lepas....



kami lepak separuh hari kat ofis ayah :)
se awal kul 8:30 pagi kami da tiba di ILP bukit katil...
ada program alumni ~ sukaneka :)



kami pergi dari rumah bertiga saje.
mr.ayah da gi dulu, sebab dia kerja overtime, cari duit lebih :)


 hi hi syuhada pura-pura tidur!


 these 2 girls da mula boring. 
da nak kul 10 but acara mewarna lom start.
diorang langsung tak nak join sukaneka kat padang.
nurin kata, "nanti perkara susah dia suruh nurin buat, tak nak masuk sukaneka!"


 maka, diorang jadi penonton saje...
takpe. penonton dulu, esok-esok peserta pulak ye...


 ok... ni gambo utk kakak warna kan.
actually pertandingan mewarna ni utk kanak-kanak 4-6 tahun saje.
but, boleh la kanak-kanak 7 tahun join ~ meramaikan :)


 ni plak gambo utk adik warna kan :)


syuhada ni banyak mengelamun.
tgk kiri... tgk kanan...
dia punyer semangat mewarna lom 100% datang.


bila semangat syuhada da sampai, tu hah... mcm-mcm gaya :)
tekun dia mewarna.
cantik & rapi pula tu...


 separuh peserta da abis mewarna time ni.
termasuk la kakak nurin.
maka, kakak nurin telah dipaksa membantu adik syuhada...


 nampak tu ...
da kosong!!!
tinggal la adik syuhada sorang.
kakak nurin da merayap ntah ke mana, penat kata nyer tolong adik...
but, adik still nak abiskan mewarna :)
good girl!


 takpe adik, ibu tungguuuuu adik hingga ke akhirnya...


 yahoooooooooooo!
kakak nurin menang tempat ke-5.
and.. adik syuhada menang tempat ke-2.
punya la jeles si kakak dgn hadiah adik yg besar itu :) hi hi hi...


 ok...
da tghari.
ibu da penat.
acara sukaneka semua da abis.
jom kita balik rumah :)

bye...


Photobucket

2 comments:

  1. wahhh... dah lama tak tengok anak2 dara aida. bila berdiri sama2 camni, baru tau mana kakak mana adik. kalau amik gmbr muka aje kompem macam twins.

    sian kakak, jeles ngan adik dpt hadiah lebih besar dari dia ye...

    ReplyDelete
  2. tahniah dpt nurin n syuhada yg dpt hadiah pertandingan mewarna..cayalah..:)

    ha ah..muka depa dua mmg sejibik la..iyer la kan..nama pun adik badik..:)

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)