Friday, September 28, 2012

BAJET OH BAJET

jap lagi, jgn lupa...
kul 3 petang...

hopefully best la hasil nyer nanti. byk kebaikan kpd rakyat mcm i ni hah. jgn byk kelebihan diberi kpd mereka yg da kaya.. ehem ehem! kita rakyat ni yg dok tanggung kenaikan harga barang! tukang jual naik kan harga barang tak kira la kalau duit petrol turun. diorang nampak yg NAIK je... bila turun, diorang maintain, kekadang NAIK kan lagi harga tu ada ler... teruk la i yg makan gaji ni, takde bisnes... hu hu hu...!


bonus tok Najib? bagi sebulan ekk... yg ari tu setengah gaji tu anggap la duit raya hi hi hi...

kita nantikan hasil BAJET 2013 ptg ni... selamat menonton!

Photobucket

1 comment:

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)