Tuesday, October 09, 2012

MAJLIS AKIKAH & BERENDOI MUHAMMAD IZZAT

7.10.2012
Ahad
10 pagi - 4 petang

Ampangan, Seremban NS
(rumah ibu mertua ku)


pengantin of the day sedang dirias rapi oleh ayahnya.

berbaju melayu maroon, sepasang dgn ayah :)

"saya sudah siap..."
berehat di dalam buaian sementara menunggu kumpulan marhaban tiba.

cukur jambul :)



izzat lena di dalam buaian semasa diendoikan...

seekor kambing golek :)

terbaeeeeeekkk dari ladang seremban!

family ku datang memeriahkan majlis.
saya, emak & 3 adik-beradik perempuan tulang belakang emak tersayang...
bersama 2 cucu lelaki emak (yg lain semua perempuan!)...

pengantin yg kepenatan... seharian menjadi raja sehari :)

dari kiri : kak sara (cousin), kak nurin & kak syuhada
lunyai! melekit! berpeluh!
seharian diorang bermain & berkejaran sekeliling rumah!

Photobucket

15 comments:

  1. penat betul pengantin tu.. jenuh ler kan.. kecik2 dah jadi raja.. sonok bukan main dia..
    akikah sekali ye.. ada kambing tu.. dah selesai semua kan.. alhamdullillah.. ;)

    ReplyDelete
  2. comel je budak yang kene akikah tu hehe.

    ReplyDelete
  3. cutenye dgn baju melayu kaler merah tu.

    ReplyDelete
  4. Yes, akikah skali :-) tinggal 1 ekor lagi la utk akikah kan. Nak buat 2 ekor skali, kos tinggi !

    Baju melayu maroon tu memang cute. Semua tetamu tertawan hi hi...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah dah selamat pun izzat diakikahkan.. hikhik... comellah pengantin!

    ReplyDelete
  6. patut la senyap je. tido rupanya.

    ReplyDelete
  7. kaler baju pengantin (cilik) tu lawa lah...boleh jadik kaler tema raya tahun dpn nih..hehehe...

    ReplyDelete
  8. Maya, kaler raya tahun depan da ada :-)
    Punyer le xcited da ada baby boy, ibu ayah da diskus tema raya tahun depan awal2 hah hah hah...

    ReplyDelete
  9. nurin ngan shuhada beza bape tahun..oklahkan num3 anak lelaki..nurul tak tahu nnt2 num tiga dapat laki ker dok.kalau dpt mmg sukanya nak korban kambing.huhu

    ReplyDelete
  10. alahaiii comel je gaya izat tido.. nampak mcm dia sgt penat n puas je dpt tido camtu.. :-)

    ReplyDelete
  11. Comel Izzat, pandai senyum dah masa ambil gambar. :)
    Yati ketiga-tiga hero ni akikah dulu rumah mertua juga, kat Kelantan, sana senang carik kambing. Hehe..

    ReplyDelete
  12. dah buat dah majlis aqiqah..ila jugak xlagi...huby asyik dok delay je

    ReplyDelete
  13. nak tanya, sedap x kambing golek tu? boleh dapatkan phone no n nm supplier kambing golek tu?

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)