Wednesday, May 15, 2013

IZZAT PERGI... SOB SOB SOB...

ahad lepas, terpaksa anta izzat pergi...
tinggal bersama atok & wan di cheras sementara...
seminggu atok & wan pantau kesihatan izzat bam bam ibu...

ni snap gambo izzat sabtu, malam, dinner kat mydin mitc...
sihat... aktif... tapi berak-berak!!!

da 1-2 minggu berak-berak...
tak la cirit sgt, tapi terlalu kerap!!!
skit skit jer najis nyer.
sehari more than 8 drypers guna hu hu hu...

sabtu pagi, gi spital pantai.
cek ~ dr lee kata may be persekitaran or pemakanan tak bersih.
bagi smecta & prebiotik utk makan 5 hari or bila perlu.

semalam, mak ngah izzat bawak gi kpj kajang plak, jumpa dr asmuni plak.
has been confirmed, jangkitan virus kat gegendang telinga. gegendang telinga bengkak!
virus berasal dari selsema & batuk izzat yg berpanjangan or virus tu tak hilang!!!
terkejut! sedih! 
sebab tu izzat berak-berak. tu antara simptom nyer...

so, izzat dok dgn atok & wan hingga sihat ye baby bam bam...
ibu, ayah, kakak-kakak kat sini rindu amat kat izzat!!!
ada izzat, umah ni serabut, ibu serabut, semua ibu tak sempat buat!!!
bila izzat out station, umah sepi, ibu serabut plak izzat takde!!!
satu keje ibu tak bleh buat, sepatut nyer byk ler bleh buat kan???!

hu hu hu!!!!


Photobucket

3 comments:

  1. moga Izzat cepat sihat ya sayang .. kesian ibu menanggung rindu .

    ReplyDelete
  2. bila anak tak ada memang tak jadi kerja. ada pun lagi tak jadi kerja. hahaha...

    ReplyDelete
  3. moga Izzat cepat sembuh ya..
    mmg rindu bila berjauhan dgn anak ni:(

    ReplyDelete

Blogging...
Blogwalking...
Thank You For Coming :)